Pozdravilo nas je lepo vreme in z učenci smo se odpravili v bližnji gozd. V gozdu je gibanje celostno in spontano. Mislim, da je zelo pomembno, da otrokom dovolimo svobodno gibanje in izražanje. Le tako razvijajo lastno inteligenco in odgovornost do samega sebe in lastne varnosti. Jasno pa je, da ni vse otrokovo gibanje v gozdu varno, zato je naloga učitelja ali druge odrasle osebe, da ga spremlja, opazuje in poduči. Učenci podaljšanega bivanja smo gozd doživljali z vsemi čutili: poslušali oglašanje ptic, šumenje listov, vetra, hodili po različnih podlagah in premagovali ovire, opazovali debla, skorje dreves, liste, iskali razlike in podobnosti različnih dreves. Z lupami smo iskali male živali kot so pajki, črvi, mravlje, gosenice, hrošči.. V gozdu smo se tudi razgibali. Poiskali smo primerno drevo, kjer smo tekali okoli drevesa, naredili počepe, skakali po desni in levi nogi, skakali kot zajci okoli drevesa in izvedli rajalno igro. Učenci dobijo nalogo, da morajo poiskati različne predmete v gozdu. To so lahko predmeti različne velikosti, oblike in barve. S to aktivnostjo jih spodbudimo k raziskovanju in opazovanju okolice. Nabrali smo storže, vejice in v šoli sestavili likovno sliko. Likovno smo poustvarjali tudi živali in rastline, ki smo jih opazovali v gozdu. Naredili so tudi odtis lubja in zapisali vrsto drevesa. S sodelavkama, Špelo in Vesno smo opazile kako so učenci v skupini razvijali sodelovalen odnos, načrtovali so igro in dejavnosti skupaj, manj so se kregali in pritoževali, da ne omenim domišljije in vztrajnosti, ki so jo razvijali. Učenci so spoznali povezanost narave in družbe, njuno soodvisnost. Skozi dejavnosti pa prihajajo do pomembnih spoznanj o sebi, svojem ravnanju in odnosu do narave in soljudi. Pridobivajo si samozaupanje, občutijo in spoznavajo pomembne vrednote zase in za skupnost. Skozi sodelovanje v skupini se spreminjajo odnosi med njimi, med seboj se bolje spoznavajo in pri tem pridobivajo nove spretnosti.
Učiteljice PB Vesna, Špela in zapisala Majda