V petek, 15. 12., smo se četrtošolci in petošolci skupaj odpravili v gozd. Ta življenjski prostor omogoča veliko priložnosti za učenje naravoslovnih in drugih vsebin, učencem pa je najbolj všeč to, da pouk poteka zunaj, na prostem.
Tokrat je bil pouk medpredmeten, namreč združili smo vsebine slovenščine, naravoslovja in likovne umetnosti. Učence smo razdelili v heterogene skupine. Namen je bil, da starejši učenci nudijo pomoč mlajšim.
- dejavnost: Učenci so v kuverti prejeli napisane povedi, ki so jih morali razvrstiti v pravilni vrstni red. Ugotoviti so morali, katera gozdna žival je opisana. V pomoč pri razvrščanju jim je bilo geslo, ki se je navezovalo na določeno zimsko pesem.
- dejavnost: Učenci so morali iz naravnega materiala ustvariti jelko, venček ali gozdno žival. Biti so morali čim bolj izvirni in domiselni.
Učenci so si med seboj pomagali in sodelovali. V gozdu so zelo uživali, saj so nabirali raznolike naravne materiale in se prosto gibali. Potrebno je bilo precej dogovora znotraj članov skupine, vendar so bili pri tem zelo uspešni.
Zapisala: Sara Šenica