PODRUŽNICA BIRČNA VAS
Birčna vas 1
8000 Novo mesto
(07) 307 95 50
podruznica.bircnavas@os-smihel.si
-
Rastoča knjiga
-
Mreža gozdnih šol Slovenije
Kategorije
SIO 2020
Projekt SIO 2020
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju Več: http://www.eu-skladi.si http://www.arnes.si/sio-2020Prihajajoči dogodki
- Ni aktualnih dogodkov
Dogodki
Kategorije
SIO 2020
Projekt SIO 2020
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju Več: http://www.eu-skladi.si http://www.arnes.si/sio-2020Prihajajoči dogodki
- Ni aktualnih dogodkov
Dogodki
Plavalni tečaj za prvošolce in četrtošolce
V tednu od 17 .1. 2022 do 21. 1. 2022 smo na bazenu OŠ Grm izvedli plavalni tečaj za učence prvega in četrtega razreda podružnične šole Birčna vas. Najbolj so bili veseli otroci, saj je bazen z vodo njihovo najljubše igrišče in učilnica.
Najmlajši so preko iger in vaj razvijali veščine prilagajanja na vodo, četrtošolci pa so se učili in utrjevali različne tehnike plavanja. Prav vsi so sproščeno sodelovali, bili zelo uspešni in dobili priznanja.
Kaj so povedali prvošolci: »Na bazenu je bilo super, ker imamo radi vodo. Radi plavamo in se potapljamo, gledamo pod vodo in delamo prevale. Pod vodo smo pobirali obročke in skakali v vodo. Učitelji so bili prijazni in radi bi še naslednji teden hodili na bazen.«
Četrtošolki Blažka in Lucija sta napisali: »Na plavalnem tečaju nam je bilo všeč, ker smo šli po dolgem času zopet na bazen in smo se naučili pravilno plavati. Plavali smo tri različne tehnike: prsno, hrbtno in kravl. Naučilo smo se obrata na robu bazena. Radi plavamo kravl, ker za ta način plavanja porabimo najmanj časa, da preplavamo dolžino bazena. Naučili smo se tudi skakanja na glavo in pobiranje obročkov pod vodo. Po plavanju smo bili vedno zelo utrujeni. Po končanem plavanju smo imeli kosilo na OŠ Šmihel in se potem odpeljali v Birčno vas. To, kar smo se naučili na plavalnem tečaju, nam bo prišlo zelo prav. Radi se ga bomo spominjali.«
Učenci in učiteljici Metka in Mateja
Objavljeno v Novice
Komentiraj
Teden pisanja z roko
Učenci so bili zelo ustvarjalni v okviru projekta Teden pisanja z roko, pod vodstvom učiteljice Majde Kolenc. Vabljeni, da si s klikom na spodnjo povezavo ogledate, kaj vse so ustvarili in koliko različnih talentov so pokazali.
Objavljeno v Novice
Komentiraj
Teden pisanja z roko na Podružnici Birčna vas
Teden pisanja z roko je vseslovenska akcija, s katero ozaveščamo pomen ohranjanja in pisanja z roko. Organizira jo Društvo Radi pišemo z roko skupaj z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport ter Zavodom RS za šolstvo.
Danes je tipkanje postalo glavni način posredovanja informacij. Naša pisava postaja manj čitljiva in bolj toga. Sporočilo napisano z roko je bolj osebno, prijazno in predvsem izraža spoštovanje do naslovnika. Več ko pišemo, bolj je pisava tekoča. Pisanje z roko je fina motorična spretnost, ki smo se jo naučili in se razvija samo, če jo vadimo in pišemo. Letošnja osrednja tema je Pišem ker … Pisanje z roko spodbujajo s svojimi rokopisi tudi igralka Mojca Fatur, olimpijska zmagovalka in športna plezalka Janja Garnbret in pisatelj, novinar Tadej Golob.
Na podružnični šoli Birčna vas že drugo leto sodelujemo v akciji Teden pisanja z roko. Vključili smo jo tudi v prednostno nalogo šole ŠMIHCI PIŠEMO ČITLJIVO. Skrbno smo oblikovali in povezovali črke. Mnogi danes pišejo le še s tiskanimi črkami, tako malimi kot velikimi. Potrudili smo se in drug drugega spodbujali k čitljivemu zapisu s pisanimi črkami. Zbirali smo različne rokopise, jih razstavili in si jih ogledali. Učenci so ugotovili, kako se pisave med seboj razlikujejo. Uživali so pri prepoznavanju pisave sošolcev. Hitro so ugotovili, čigava pisava je katera. Z zanimanjem so spremljali predstavitev zvrsti vizualne umetnosti, ki se ukvarja z abstraktnim oblikovanjem pisave – kaligrafijo. Predstavila jo je ga. ravnateljica Romana Šarec Rojc. Učence je presenetila natančnost oblikovanja črk pri kaligrafiji, kjer ni prostora za napake. Po predstavitvi so sledile dejavnosti. Prvošolci so po predlogi šivali črke. Zanimivo jim je bilo, kako so ljudje pisali v starih časih. Povedali so, da bi tudi oni radi pisali s peresom. Drugošolci so razmišljali o pomenu pisave in spoznali razvoj pisave skozi čas. Izdelali so bralno kazalko, napisali svoje ime in ga okrasili z vzorčki in barvami. Na drugo stran kazalke so zapisali lepe misli o branju in knjigi. Ob delu so se sprostili ob glasbi s plesom in repali z Repki ter črke pisali s svojim telesom. Všeč jim je bilo, da so lahko sami ustvarjali, se gibali in se veliko novega naučili o pisanju in kaligrafiji. Tretješolci so izdelovali plakat Pišem ker… Nanj so zapisali, zakaj radi pišejo z roko. Ustvarjali so svoja imena. Oblikovali so jesenske liste in nanj zapisali svoje misli in jih obesili na vejo. Zapisali so, da jim je bilo delo v delavnicah zelo všeč, in da je bil dan zanimiv in poučen. Četrtošolci so ustvarjali monogram. Zanj je značilno, da so črke med seboj prepletene. Bili so uspešni. Petošolci so pri likovni umetnosti izdelali papir. Razporedili so se v skupine, kjer so pripravili zmes iz natrganega papirja, mešali z mešalnikom, dodajali vodo in moko, zajemali zmes na okvirčke s sitom in sušili papir na platnu. Papir je bil pripravljen za uporabo na dnevu dejavnosti. Na izdelan papir so z lastno pisavo zapisali misli o znanju, učenju in branju. Učencem je bil zelo zanimiv postopek izdelave papirja, skrbno načrtovano delo in pestre dejavnosti, preko katerih so uresničevali cilje. Učenci vseh razredov so pokazali veliko koncentracije, ustvarjalnosti, navdušenosti nad ustvarjanjem. Pozitivna naravnanost učencev se je izražala skozi aktivno delo in ustvarila prijetno delovno vzdušje v vseh oddelkih. Glede na epidemiološko sliko smo nastop izvedli posamezno v telovadnici. Vsak oddelek je predstavil svoje delo v delavnicah. Izdelke so razstavili in ob koncu je nastala bogata, zanimiva, prav posebna razstava. Na prireditvi se je predstavil tudi otroški pevski zbor in posamezni učenci kot glasbeniki.
Na nagradni natečaj Društva Pišemo z roko smo poslali krajši video in plakat tretješolcev.
Čeprav se pisanje z roko s starostjo zmanjšuje, njen pomen ostaja. Pisati z roko pomeni dodati osebno noto, novo vrednost, ohraniti osebni stik. Napisati lastnoročno nekaj izbranih besed je trajen spomin, nekaj kar ogreje naše srce in dušo tudi čez mnogo let.
Zapisala: Majda Kolenc
Objavljeno v Novice
Komentiraj