V podaljšanem bivanju smo se v treh skupinah pogovarjali o zdravi prehrani. Pogledali smo prehransko piramido in se o njej pogovorili. Spoznali smo posamezne vrste zelenjave, njen izvor, sorodne vrste, sezonsko zelenjavo in načine njene rabe. Govorili smo tudi o slabostih nezdrave hrane in razmišljali, kako bi nezdrave jedi nadomestili z zdravimi. Ugotovili smo, da mora biti vsak dan na jedilniku več različnih vrst zelenjave, surova ali kuhana. Petošolci smo naredili ocenjevanje vseh šolskih obrokov. Pogovarjali smo se tudi o obnašanju pri jedi. Pogledali smo si knjigo Ivanke Borovec z naslovom Mali bonton za velike otroke. Pri vseh obrokih se lepo obnašamo in jemo zdravo hrano. Sklenili smo, da bomo vsaj pri kosilu poskusili solato in ostalo zelenjavo. Naredili smo plakat zdrave hrane. Risali smo ga s flomastri, slike pa smo izrezali iz revij, ki smo jih prinesli od doma. Odločili smo se, da pripravimo razstavo sadja in zelenjave. Doma smo na vrtovih nabrali zelenjavo in sadje in jo z veseljem prinesli v šolo. K vsakemu pridelku smo napisali listek, da bi mlajši učenci hitro prepoznali zelenjavo, ki smo jo razstavili v hodniku šole. Nastala je bogata razstava, ki so si jo v dopoldanskem času ogledali tudi ostali učenci podružnične šole.
Učenci 1, 2. in 3. skupine PB, zapisala Ajda Jakše, 5. r.