V petek, 25. marca 2022, ob 18. uri se je v gasilskem domu Stranska vas odvijala prireditev Pozdrav pomladi, na kateri so nastopili tudi učenci podružnične šole Birčna vas in OŠ Šmihel v zasedbi »Škrati dobrodelčki«. Pod okriljem Krajevne skupnosti Birčna vas in Krajevnega odbora Rdečega križa so se zbirali prostovoljni prispevki za državljane Ukrajine. Za pester glasbeni program je poskrbel otroški pevski zbor pod vodstvom učiteljice Mateje Železnik. Učenci so se predstavili tudi z recitacijami pesmi, igranjem na kitaro in harmoniko. Veseli naju, da so bili učenci pripravljeni sodelovati in so z udeležbo pomagali ljudem, ki so v stiski.
V petek, 25. 3. 2022, so se tudi učenci podružnične šole Birčna vas priključili čistilni akciji Očistimo sosesko. Opremili smo se z rokavicami in vrečami ter v smeri železniške postaje in Stranske vasi pobrali smeti ob cesti. Učenci so radi sodelovali ter tako pripomogli k čistejšemu okolju.
Šolskega tekmovanja iz matematike, ki je potekalo v četrtek, 17. 3. 2022, se je udeležilo 141 učenk in učencev matične in podružnične šole. Skupno iz 1. triade 69, 2. triade 46 in iz 3. triade 26 učencev.
Bronasto Vegovo priznanje bo ob koncu šolskega leta prejelo 50 učencev:
razred: Ema Marjanović, Tilen Zupančič, Vita Dernovšek, Berina Halkić, Urh Hrovat, Andrija Jurić, Jaka Miklič, Luka Pugelj, Oskar Pulko, Vida Jakše, Ema Klobčar, Anabella Lešer, Julijan Lužar, Ula Novak, Polde Pirc, Sofia Slana, Jaša Šobot
razred: Adam Marjanović, Nejc Bukovec, Pika Gašper, Ema Mejač, Matic Meštrič, Nik Podržaj, Nuša Hočevar, Samo Forte
razred: Tanita Klobučar, Jaka Jerič, Urban Golob, Luka Roženbergar
razred: Bine Plut, Kiara Tentor Bogovič, Luna Mervar
razred: Sara Petrina, Manca Čretnik, Miša Radoš, Ula Muhič, Urška Palčič, Nal Kovačević, Lan Hudovornik, Tisa Cvelbar
razred: Matej Gorenc, Ana Al Daghistani, Blaž Brkič
razred: Enej Rangus, Daša Drašler, Marko Kapš
razred: Hana Recelj
Vsem tekmovalcem čestitamo za aktivno in zavzeto reševanje zahtevnejših matematičnih nalog.
Na regijsko tekmovanje, ki bo organizirano za učence 6., 7., 8. in 9. razreda 6. 4. 2022 na OŠ Grm popoldan, so se uvrstili Tevž Muhvič, Kyra Markovič Hvala, Matej Gorenc, Enej Rangus, Daša Drašler in Marko Kapš.
V sredo, 30. 3. 2022, bomo na naši šoli izvedli spomladansko zbiralnoakcijo odpadnega papirja. Prosimo vas, da odpadni papir odložite v zabojnik pred šolo. Papir naj bo v kartonastih škatlah ali zvezan v snopih. Zabojnik bo pri šoli od 6.30 do 16.00. Zbrana sredstva bodo namenjena stroškom prevoza ekskurzij.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vas lepo pozdravljamo!
Pozdravilo nas je lepo vreme in z učenci smo se odpravili v bližnji gozd. V gozdu je gibanje celostno in spontano. Mislim, da je zelo pomembno, da otrokom dovolimo svobodno gibanje in izražanje. Le tako razvijajo lastno inteligenco in odgovornost do samega sebe in lastne varnosti. Jasno pa je, da ni vse otrokovo gibanje v gozdu varno, zato je naloga učitelja ali druge odrasle osebe, da ga spremlja, opazuje in poduči. Učenci podaljšanega bivanja smo gozd doživljali z vsemi čutili: poslušali oglašanje ptic, šumenje listov, vetra, hodili po različnih podlagah in premagovali ovire, opazovali debla, skorje dreves, liste, iskali razlike in podobnosti različnih dreves. Z lupami smo iskali male živali kot so pajki, črvi, mravlje, gosenice, hrošči.. V gozdu smo se tudi razgibali. Poiskali smo primerno drevo, kjer smo tekali okoli drevesa, naredili počepe, skakali po desni in levi nogi, skakali kot zajci okoli drevesa in izvedli rajalno igro. Učenci dobijo nalogo, da morajo poiskati različne predmete v gozdu. To so lahko predmeti različne velikosti, oblike in barve. S to aktivnostjo jih spodbudimo k raziskovanju in opazovanju okolice. Nabrali smo storže, vejice in v šoli sestavili likovno sliko. Likovno smo poustvarjali tudi živali in rastline, ki smo jih opazovali v gozdu. Naredili so tudi odtis lubja in zapisali vrsto drevesa. S sodelavkama, Špelo in Vesno smo opazile kako so učenci v skupini razvijali sodelovalen odnos, načrtovali so igro in dejavnosti skupaj, manj so se kregali in pritoževali, da ne omenim domišljije in vztrajnosti, ki so jo razvijali. Učenci so spoznali povezanost narave in družbe, njuno soodvisnost. Skozi dejavnosti pa prihajajo do pomembnih spoznanj o sebi, svojem ravnanju in odnosu do narave in soljudi. Pridobivajo si samozaupanje, občutijo in spoznavajo pomembne vrednote zase in za skupnost. Skozi sodelovanje v skupini se spreminjajo odnosi med njimi, med seboj se bolje spoznavajo in pri tem pridobivajo nove spretnosti.